Centrum CŽV
Informace o centru
Opatření rektora týkající se CŽV
Rector's measure for Lifelong Learning
Rada celoživotního vzdělávání UK
Juniorská univerzita Karlova
Často kladené dotazy
Kontakty
Celoživotní vzdělávání
Programy zaměřené na výkon povolání
Programy zaměřené zájmově
Univerzita třetího věku
Mezinárodně uznávané kurzy
Programy pro válečné veterány
Distanční vzdělávání
Možnosti distační výuky na UK
Nástroje pro distanční výuku
Distanční zkoušení na UK
Webináře pro UK
Užitečné odkazy
Vzdělávání zaměstnanců UK
Aktuální nabídka - přehled
Vzdělávací portál UK
Akademie právní sebeobrany
English for Academic Writing
How to transform lectures in the age of recording?
Presentation skills for academics and researchers
Writing Effective Literature Reviews
Kritické myšlení
Manažerské dovednosti
Práce s výzkumnými daty
Research data management and Data security
Smluvní výzkum - příklady a zkušenosti
Tvorba a úprava kurzů a předmětů pomocí ABC learning design
VŠ výuka založená na důkazech
Didaktické minimum pro začínající učitele
Jak dále zlepšit své pedagogické dovednosti (kurz pro pokročilé učitele)
Vzdělávací program pedagogických dovedností
Workshop - Jak (se) učit a neztrácet tím čas
Flipped classroom / převrácená třída - online workshop
Formativní hodnocení ve vysokoškolské výuce
GDPR
Webinář video ve výuce
Přednášky Sarah Leupen
Paedagogium
Soutěž
Projekty
European University Alliance - 4EU+
International Academic Partnership Project
Erasmus+ Strategické partnerství
Institucionální rozvojové plány
Zkvalitnění strategického řízení na Univerzitě Karlově v oblasti lidských zdrojů ve VaV
Zvýšení kvality vzdělávání na UK a jeho relevance pro potřeby trhu práce
Projekty
European University Alliance - 4EU+
International Academic Partnership Project
Erasmus+ Strategické partnerství
Institucionální rozvojové plány
Zkvalitnění strategického řízení na Univerzitě Karlově v oblasti lidských zdrojů ve VaV
Zvýšení kvality vzdělávání na UK a jeho relevance pro potřeby trhu práce
Projekty
Projekty
Poslední změna: 2. únor 2018 10:18
PDF
TXT
Sdílet na: