• socialIcon
    • socialIcon
    • socialIcon
    • socialIcon
    • socialIcon
    • socialIcon

    Manažerské dovednosti

    1. Právní minimum

    Kurz je zaměřen na základní oblasti pracovního práva. Cílem je seznámit vedoucí zaměstnance s právy a povinnostmi zaměstnavatele, vedoucích i řadových zaměstnanců, které vyplývají s platných právních předpisů, včetně úpravy vzniku a zániku pracovního poměru, úpravy pracovní doby, odměňování, překážek v práci a dovolené.


    Termín: 6. 10. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: Mgr. Romana Náhlíková Kaletová

    Registrace: zde


    2. Time management

    Kurz se věnuje postupům a nástrojům plánování a využití času. Pozornost je zaměřena na rozpoznávání „zlodějů času“, jejich odstraňování, matice plánování času s kvadranty důležitosti a naléhavosti, metody hospodaření s časem, na systém plánování času se zaměřením na dovednosti řídit svůj čas. Kurz sleduje uvědomění si vlastních hodnot a priorit, zvládání svých rolí a cílů v pracovním i v osobním životě.


    Termín: 13. 10. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: PhDr. Olga Běhounková, Ph.D.

    Registrace: zde


    3. Sociálně-psychologické dovednosti v komunikaci

    Interaktivní kurz sleduje rozvoj sociálně-psychologických dovedností v komunikaci pro pracovní život účastníků, prohloubení sociálně-psychologických kompetencí. Pozornost je věnována typům osobností ve vztahu k práci, pracovnímu chování, stylům komunikace a faktorům komunikace „tváří v tvář“. Kurz se zaměřuje rovněž na dovednosti v roli prezentujícího.


    Termín: 21. 10. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: PhDr. Renata Kocianová, Ph.D.

    Registrace: zde


    4. Vyjednávání jako komunikační technika

    Kurz je zacílen na nejpoužívanější vyjednávací styly – konzultativní a poziční vyjednávání a jejich dílčí techniky, kterými lze snáze dosahovat cílů prostřednictvím interakce s druhou stranou. Pozornost je zaměřena na kladení silných otázek, které zvyšují pravděpodobnost dohody v komunikaci, na jednotlivé kroky vyjednávání a na jejich klíčové fáze. Součástí kurzu jsou modelové situace a hry.


    Termín: 22. 10. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: PhDr. Ivana Šípová, Ph.D.

    Registrace: zde


    5. Řešení pracovních konfliktů a mediace

    Kurz je zacílen na zvládání pracovních konfliktů. Pozornost je zaměřena na pojetí konfliktu, jeho zdroje, strategie (styly) řešení konfliktů, vedení konfliktního rozhovoru, předcházení konfliktům a rovněž na využití a zásady mediace při řešení pracovních konfliktů.


    Termín: 26. 10. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: PhDr. Ivana Šípová, Ph.D.

    Registrace: zde


    6. Faktory pracovní zátěže a zvládání pracovního stresu

    Kurz je zaměřen na identifikaci základních faktorů pracovní zátěže a jejich specifikaci, na fyziologické reakce typické pro stresové situace a na techniky jejich zvládání či odbourání. Kurz je zacílen na zvýšení všímavosti účastníků vůči funkčním způsobům zvládání stresových situací a na práci s osobní energií ke zvládání náročných situací v pracovním životě.


    Termín: 4. 11. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: PhDr. Jan Gruber, Ph.D.

    Registrace: zde


    7. Leadership

    Kurz se zaměřuje na styly vedení, na jejich výhody a nevýhody pro vedoucího i pro jeho tým. Sledováno je uvědomění si vlastního stylu, jeho silných stránek a potenciálu k rozvoji. Dalšími tématy kurzu jsou „smyčka“ úkolování, její dílčí kroky a návody k jejímu efektivnímu zvládnutí, sdělování cílů a vizí, práce s námitkami při úkolování a kontrolní mechanismy.


    Termín: 10. 11. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektorka: PhDr. Alexandra Fonville, Ph.D.

    Registrace: zde


    8. Projektové řízení

    Kurz je zacílen na klíčové parametry projektového řízení. Věnuje se jednotlivým fázím projektu, základním nástrojům a technikám, problematice integrace projektu v prostředí jeho realizace (v organizaci) a marketingu projektu pro jeho akceptování. Představena jsou rovněž témata strategie řízení projektu.


    Termín: 24. 11. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektor: PhDr. Olga Běhounková, Ph.D.

    Registrace: zde


    9. Personální činnosti vedoucího pracovníka, personální rozhovory s podřízenými

    Kurz se věnuje personální práci vedoucího pracovníka, dílčím personálním procesům a aktivitám, pracovní motivaci a stimulaci pracovníků. Důraz je kladen na vedení personálních rozhovorů s podřízenými (výběrový rozhovor, rozhovor při nástupu pracovníka, rozhovory v průběhu adaptace pracovníka, hodnotící rozhovor, disciplinární rozhovor, rozhovor s odcházejícím pracovníkem, propouštěcí rozhovor).


    Termín: 7. 12. 2021

    Čas: 12.30 - 16.30 hod.

    Místnost: MS Teams

    Lektoři: PhDr. Renata Kocianová, Ph.D.

    Registrace: zde






    Poslední změna: 14. září 2021 08:42 
    Sdílet na: