V aktuálním semestru není program vypsán, ale svůj zájem o účast můžete vyjádřit níže. Váš zájem zohledníme při plánování dalšího semestru.
Anotace:
Poslední semestry dokonale vyzkoušely, zda dokážeme měnit výuku ze dne na den. Posluchárny zůstaly řadu měsíců zavřené a místo léta pilovaných přednášek přišla ke slovu mnohdy hekticky připravovaná distanční výuka. Je možné pomocí provizorních a improvizovaných materiálů, které vznikly z nouze, zlepšit standardní výuku? Jak studenty, kteří si rychle zvykli na distanční výuku, dostat zpět do poslucháren? Odpovědí může být technika převrácené třídy - flipped classroom. Ukážeme si, v čem spočívá a jaké místo v ní mají distanční prvky. Na praktických příkladech vysvětlíme, proč zvyšuje účinnost výuky. Zmíníme se i o nejčastějších úskalích a probereme, jak se jim vyhnout.
Program je určen pro: akademické pracovníky; studenty, kteří se připravují na dráhu akademického pracovníka; studenty učitelských oborů.
Lektor:
MUDr. Martin Vejražka, PhD. učí lékařskou biochemii na 1. lékařské fakultě UK. Kromě toho se dlouhodobě věnuje metodice zkoušení a testování a elektronické podpoře výuky medicíny. Mimo jiné stál u zrodu WikiSkript, dnes nejnavštěvovanějšího webu pro pregraduální studium medicíny. Mezi jeho koníčky patří společenský tanec a klasická lingvistika. Dovolenou trávil nejraději na horách, absolvoval přechody mnoha velehor; v současnosti ovšem relaxuje spíše s rodinou na chatě a na malé dřevěné plachetnici.
V případě dotazů se na nás obraťte: