• Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    • LinkedIn
    • Navigator
    • Vzdělávací portál - nápověda a FAQ

    Vzdělávací portál - nápověda a FAQ

    Jste zaměstnancem Univerzity Karlovy a máte zájem se vzdělávat? V aplikaci Vzdělávací portál UK naleznete vzdělávací programy nabízené Rektorátem UK a jeho součástmi na jednom místě. Rovněž fakulty zde propagují své vzdělávací programy určené zaměstnancům.


    Pro lepší orientaci v této aplikaci jsme pro vás připravili:


    Vzdělávací portál EOC příručka pro uživatele - česká verze

    EOC Educational Portal User Guide - English version


    Často kladené otázky (FAQ):

    1. Jak se mohu přihlásit do vzdělávacího programu?

    Chcete-li se přihlásit do vzdělávacího programu, vyberte požadovaný program ze seznamu vzdělávacích programů a klikněte na odkaz "Přejít na detail", umístěný vpravo dole u požadovaného programu. Vyberte termín a stiskněte tlačítko "Podat přihlášku". Poté zkontrolujte a vyplňte své údaje a potvrďte přihlášku stisknutím tlačítka "Potvrdit přihlášku".

    Podrobný návod najdete v kapitole 4. "Příhlášení na vzdělávací program".


    2. Jak se mohu odhlásit ze vzdělávacího programu?

    Odhlášení ze vzdělávacího programu provedete pomocí „storna“ přihlášky v sekci "Moje přihlášky". Vyberte přihlášku, kterou chcete stornovat, klikněte na její číslo a následně na tlačítko "Odhlasit se". Modul vám oznámí, že jste byli odhlášeni a zašle vám potvrzení emailem.

    Pokud vám systém neumožní odhlášení, informujte kontaktní osobu, že se programu nezúčastníte. Nebude tak zaznamenána neomluvená absence. Vzdělávací portál může sledovat a vyhodnocovat neomluvené absence v rámci akademického roku. Pokud se přihlásíte na vzdělávací program, ale nezúčastníte se ho a řádně se neomluvíte, bude vaše jednání považováno za neomluvenou absenci. V případě dovršení třech neomluvených absencí v průběhu akademického roku může být vaše účast na dalších vzdělávacích akcích, konaných v příslušném akademickém roce, odmítnuta.

    Podrobnosti naleznete v kapitole 5.1 "Odhlášení ze vzdělávacího programu" a kapitole 7 "Evidence neomluvených obsencí".


    3. Co znamená, když se místo tlačítka "Podat přihlášku" zobrazuje tlačítko "Mám zájem"?

    Tlačítko "Mám zájem" se objevuje u programů, které nemají vypsaný termín. Projevujete tím zájem o účast, a jakmile bude termín vypsán, obdržíte notifikaci o možnosti se přihlásit.

    Více informací naleznete v kapitole 4.5 "Projevení zájmu o účast ve vzdělávacím programu".


    4. Kde najdu seznam všech vzdělávacích programů, na které jsem se přihlásil?

    Seznam všech vašich přihlášek naleznete ve svém uživatelském účtu v sekci "Moje přihlášky". Tato sekce poskytuje přehled vašich potvrzených přihlášek, umožňuje odhlášení, vkládání příloh a zasílání poznámek.

    Viz kapitola 8.1 "Moje přihlášky".


    5. Na koho se mohu obrátit s dotazy ohledně vzdělávacího programu?

    S případnými dotazy ohledně programu se můžete obrátit na kontaktní osobu programu. Kontaktní informace jsou obvykle uvedeny v detailu vzdělávacího programu, na který jste se přihlásili.


    6. Kde najdu odkaz pro přihlášení do vzdělávacího programu, který se koná distančním způsobem?

    Odkaz na online připojení naleznete v detailu programu v poli "Odkaz pro online připojení". U některých programů může být odkaz zaslán přihlášeným účastníkům emailem před konáním akce.

    Více informací naleznete v kapitole 5.2 "Připojení do online vzdělávacího programu".


    7. Co se stane, když se nedostavím na vzdělávací program a nestihnu se omluvit?

    Pokud se nedostavíte a neomluvíte se, bude vaše absence evidována jako neomluvená. Při třech neomluvených absencích během akademického roku může být vaše účast na dalších vzdělávacích akcích odmítnuta. O evidenci absencí budete informováni emailem. Podrobnosti jsou uvedeny v kapitole 7 "Evidence neomluvených absencí".


    8. Kam se mohu obrátit s technickými problémy stran Vzdělávacího portálu?

    Technické problémy či jiné požadavky lze zadat do aplikace Service Desk nebo do Helpdesku ve Vzdělávacím portálu (pro administrátory VP). Je nutné mít přístup do CAS.


    9. Kam se mohu obrátit, potřebuji-li zajistit administrátorský přístup do Vzdělávacího portálu?

    Žádost o administrátorský přístup lze zadat v aplikaci Service Desk. Samostatná dlaždice Vzdělávací portál (je nutné mít přístup do CAS).





    Poslední změna: 7. červenec 2025 11:52