Vzdělávací portál - nápověda a FAQ ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Jste zaměstnancem Univerzity Karlovy a máte zájem se vzdělávat? V aplikaci Vzdělávací port "https://vzdelavani.is.cuni.cz/"]  naleznete vzdělávací programy nabízené Rektorátem UK a jednom místě. Rovněž fakulty zde propagují své vzdělávací programy určené zaměstnancům. Pro lepší orientaci v této aplikaci jsme pro vás připravili: Vzdělávací portál EOC příručka pro uživatele [ URL "https://cunicz.sharepoint.com/:w:/s/VT EVotm6d9bxdIoay_XlniIhkBj2sH1vzNW6VLkqX2uKOCFw?e=kO1bqL"] - česká verze EOC Educational Portal User Guide [ URL "https://cunicz.sharepoint.com/:w:/s/VTOSVV/Ef7- Fq1tlzhDg0eZNHZOiE4Bu0edtJWfatUjzZ5SJEDzVA"] - English version ****************************************************************************************** * Často kladené otázky (FAQ): ****************************************************************************************** 1. Jak se mohu přihlásit do vzdělávacího programu? Chcete-li se přihlásit do vzdělávacího programu, vyberte požadovaný program ze seznamu vzd programů a klikněte na odkaz "Přejít na detail", umístěný vpravo dole u požadovaného progr termín a stiskněte tlačítko "Podat přihlášku". Poté zkontrolujte a vyplňte své údaje a pot stisknutím tlačítka "Potvrdit přihlášku". Podrobný návod najdete v kapitole 4. "Příhlášení na vzdělávací program". 2. Jak se mohu odhlásit ze vzdělávacího programu? Odhlášení ze vzdělávacího programu provedete pomocí „storna“ přihlášky v sekci "Moje přihl přihlášku, kterou chcete stornovat, klikněte na její číslo a následně na tlačítko "Odhlasi oznámí, že jste byli odhlášeni a zašle vám potvrzení emailem. Pokud vám systém neumožní odhlášení, informujte kontaktní osobu, že se programu nezúčastní zaznamenána neomluvená absence. Vzdělávací portál může sledovat a vyhodnocovat neomluvené akademického roku. Pokud se přihlásíte na vzdělávací program, ale nezúčastníte se ho a řád bude vaše jednání považováno za neomluvenou absenci. V případě dovršení třech neomluvených průběhu akademického roku může být vaše účast na dalších vzdělávacích akcích, konaných v p akademickém roce, odmítnuta. Podrobnosti naleznete v kapitole 5.1 "Odhlášení ze vzdělávacího programu" a kapitole 7 "Ev neomluvených obsencí". 3. Co znamená, když se místo tlačítka "Podat přihlášku" zobrazuje tlačítko "Mám zájem"? Tlačítko "Mám zájem" se objevuje u programů, které nemají vypsaný termín. Projevujete tím jakmile bude termín vypsán, obdržíte notifikaci o možnosti se přihlásit. Více informací naleznete v kapitole 4.5 "Projevení zájmu o účast ve vzdělávacím programu". 4. Kde najdu seznam všech vzdělávacích programů, na které jsem se přihlásil? Seznam všech vašich přihlášek naleznete ve svém uživatelském účtu v sekci "Moje přihlášky" poskytuje přehled vašich potvrzených přihlášek, umožňuje odhlášení, vkládání příloh a zasí Viz kapitola 8.1 "Moje přihlášky". 5. Na koho se mohu obrátit s dotazy ohledně vzdělávacího programu? S případnými dotazy ohledně programu se můžete obrátit na kontaktní osobu programu. Kontak jsou obvykle uvedeny v detailu vzdělávacího programu, na který jste se přihlásili. 6. Kde najdu odkaz pro přihlášení do vzdělávacího programu, který se koná distančním způso Odkaz na online připojení naleznete v detailu programu v poli "Odkaz pro online připojení" programů může být odkaz zaslán přihlášeným účastníkům emailem před konáním akce. Více informací naleznete v kapitole 5.2 "Připojení do online vzdělávacího programu". 7. Co se stane, když se nedostavím na vzdělávací program a nestihnu se omluvit? Pokud se nedostavíte a neomluvíte se, bude vaše absence evidována jako neomluvená. Při tře absencích během akademického roku může být vaše účast na dalších vzdělávacích akcích odmít absencí budete informováni emailem. Podrobnosti jsou uvedeny v kapitole 7 "Evidence neomlu 8. Kam se mohu obrátit s technickými problémy stran Vzdělávacího portálu? Technické problémy či jiné požadavky lze zadat do aplikace Service Desk [ URL "https://ser marketplace/formcreator/front/formdisplay.php?id=1586"] nebo do Helpdesku ve Vzdělávacím p administrátory VP). Je nutné mít přístup do CAS. 9. Kam se mohu obrátit, potřebuji-li zajistit administrátorský přístup do Vzdělávacího por Žádost o administrátorský přístup lze zadat v aplikaci Service Desk [ URL "https://service marketplace/formcreator/front/formdisplay.php?id=1586"] . Samostatná dlaždice Vzdělávací p mít přístup do CAS).