• Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    • LinkedIn
    • Navigator

    EdTech a vzdělávání

    EdTech and Learning


    Anotace / Annotation

    Cílem tohoto intenzivního microdegree programu je vybavit studenty znalostmi, dovednostmi a návyky, které jim umožní vytvářet vzdělávací projekty a efektivně vzdělávat v digitálním, či hybridním prostředí. Absolventi získají teoretické dovednosti, podněty pro praxi a osvojí si strategie, jak účelně vytvářet podnětné vzdělávací situace s využitím ICT/IT a naplňovat své edukační cíle. Učení za pomoci ICT/IT má svá specifika, a to jak na straně technologie, tak vyučujícího i studujícího. Každý nástroj disponuje jinými možnostmi, příležitostmi a limity. Stejně tak v různých výukových situacích má studující určité kapacity a předešlé zkušenosti, což je při přípravě výuky třeba zohledňovat. Kurz nabízí znalosti z tvorby vzdělávacích situací v digitálních aplikacích, hrách, VR, ale i legislativní a strategický rámec pro vzdělávání.


    The goal of this intensive microdegree program is to equip students with the knowledge, skills, and habits that will enable them to create educational projects and effectively educate in a digital or hybrid environment. Graduates will gain theoretical skills, practice suggestions and learn strategies to effectively create stimulating learning situations using ICT/IT and meet their educational goals. Learning with the help of ICT/IT has its own specificities, both on the side of the technology, the teacher and the learner. Each tool has different possibilities, opportunities and limits. Similarly, in different learning situations, the learner has certain capacities and previous experiences, which need to be taken into account when preparing the learning experience. The course offers knowledge of creating learning situations in digital applications, games, VR, as well as a legislative and strategic framework for education.


    Garant kurzu / Course guarantor

    Mgr. Michaela Slussareff, PhD., Ústav informačních studií a knihovnictví FF


    Poslední změna: 22. duben 2024 22:13 
    Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
    Sdílet na: