Jak poskytovat studujícím průběžnou a konstruktivní zpětnou vazbu? ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Interaktivní online workshop se bude zabývat jednou ze zásadních oblastí formativního hodn je poskytování zpětné vazby. Konstruktivní zpětnou vazbu vnímáme jako nedílnou součást hod podporuje učení. Budou vyvozeny principy konstruktivní zpětné vazby, které pedagog uplatní výuce, tak při v případě, že si studující poskytují vzájemnou zpětnou vazbu či reflektují budou aktivními participanty realizovat dílčí aktivity využitelné ve výuce, které se vztah konstruktivní zpětné vazby, reflektovat je, navrhovat možnosti uplatnění daného přístupu v své zkušenosti z praxe. *========================================================================================= * Termín konání: *========================================================================================= V aktuálním semestru program jíž proběhnul, ale svůj zájem o účast můžete vyjádřit níže. V zohledníme při plánování dalšího semestru. *========================================================================================= * Forma: *========================================================================================= online, Zoom
Mám zájem
*========================================================================================= * Výsledky učení: *========================================================================================= Absolvent workshopu:  • popíše zásady pro poskytování konstruktivní zpětné vazby;  • rozliší vhodné a nevhodné formulace při poskytování konstruktivní zpětné vazby;  • formuluje konstruktivní zpětnou vazbu, která podporuje motivaci studujících a vede ke zl učení;  • navrhne využití realizovaných aktivit ve své výuce.  *========================================================================================= * Kompetence rozvíjené v programu: *========================================================================================= Kurz rozvíjí kompetence spadající do pilíře 3 (zpětná vazba a hodnocení) Rámce pro efektiv [ URL "https://paedagogium.cuni.cz/effective-teaching"] , zejména oblast 3.2 a 3.3, t. j.  • 3.2. Vyučující poskytuje studujícím průběžnou a konstruktivní zpětnou vazbu, která podpo motivaci. • 3.3. Vyučující vytváří ve výuce prostředí, ve kterém je poskytování zpětné vazbynejen mo studujícími očekávané a vyžadované. *========================================================================================= * Lektoři: *========================================================================================= PhDr. Karel Starý, Ph.D. PhDr. Karel Starý, Ph.D. působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gym současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje v jako vedoucí Střediska pedagogické praxe. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje j pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy, Učitel vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy, obor ČJ – ZSV. Titul Ph.D. získala v o s disertační prací věnující se tématu formativního hodnocení. Ve své odborné činnosti se z literární výchově a rozvoji čtenářství na 1. stupni ZŠ, čtenářskou pregramotností a gramot hodnocením, formativním hodnocením, dobrovolnickou činností a didaktikou. Oba lektoři publikují zejména v recenzovaných časopisech, jsou spoluřešiteli řady grantů, projektů, zakládají si na týmové spolupráci a implementaci vědeckého poznání do reality šk Je spoluautorkou učebních textů, které transferují nejnovější vědecké poznatky (zejména z čtenářství, pedagogiky a didaktiky) do praxe a zpřístupňují je studentům, absolventům a uč praxe.Oba spolupracují s celou řadou vzdělávacích institucí (Otevřeno, NPI ČR, ČŠI, MŠMT, lektorské činnosti, včetně vstupních a průběžných vzdělávání provázejících učitelů.  Lektoři programu jsou spoluautory e-booku Hodnocení pro učení. [ URL "https://pedf.cuni.fu book/hodnoceni-pro-uceni/"]   Účast v programu je zdarma. Pokud máte jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat na adrese: cczv(zavinac)ruk.cuni.cz "cczv(zavinac)ruk.cuni.cz"]