Reflektivní skupiny ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Metoda reflexe výuky navržená v tomto workshopu byla vytvořena v rámci projektu "Intercult on Teaching [ URL "https://intref.webspace.durham.ac.uk/"] " (IntRef) financovaného progra Reflektivní skupina je aktivita, která umožní účastníkům sdílet a diskutovat o výuce s kol z jiných oborů a fakult a uplatňuje modely kolegiální podpory. Vyučující sdělují problémy, setkávají při výuce, a ty jsou diskutovány skupinou jejich kolegů a kolegyň za asistence m
Víc o kurze zde
*========================================================================================= * Termín konání: *========================================================================================= V aktuálním semestru program jíž proběhnul, ale svůj zájem o účast můžete vyjádřit níže. V zohledníme při plánování dalšího semestru. *========================================================================================= * Místo konání: *========================================================================================= Kampus Hybernská (Hybernská 4, budova D, 3. patro, místnost D3 - cowork)
*========================================================================================= * Výsledky učení: *========================================================================================= • Účastníci jasně identifikují konkrétní problémy, které se objevují v jejich výukové prax • Účastníci jsou schopni poskytovat svým kolegům a kolegyním konstruktivní zpětnou vazbu n prezentovaných případů. • Účastníci jsou schopni implementovat získanou zpětnou vazbu do svých výukových metod a p zlepšili efektivitu své výuky. • Účastníci prokazují efektivní komunikační a kooperační dovednosti prostřednictvím zapoje reflexivních diskusí. *========================================================================================= * Kompetence rozvíjené v programu:  *========================================================================================= Kurz rozvíjí kompetence spadající do pilíře 4 (Reflexe výuky a profesní rozvoj vyučujících 5 (Profesní spolupráce) Rámce pro efektivní výuku na UK [ URL "https://paedagogium.cuni.cz teaching"] . Především se soustředí na následující kompetence:  • (Pilíř 4) Vyučující pomocí hodnocení a průběžné reflexe svou výuku neustále zlepšuje. • (Pilíř 4) Vyučující si na základě sebereflexe a zpětné vazby stanovuje konkrétní cíle pr rozvoj. • (Pilíř 5) Vyučující se pravidelně zapojuje do diskuzí o výuce se svými kolegy a kolegyně vzájemně inspirovali a sdíleli své zkušenosti. *========================================================================================= * Lektor: *========================================================================================= Mgr. Bartłomiej Wróblewski Absolvoval Kazimierz Wielki University (Bydgoszcz, Polsko), kde získal magisterský titul v anglická filologie a postgraduální titul v pedagogice. V současné době pracuje jako koordi pedagogických kompetencí na Univerzitě Karlově v Praze a je místopředsedou platformy Paeda Podílí se na přípravě, vývoji a koordinaci systému vzdělávání pro akademické pracovníky a oblasti pedagogických kompetencí. Přispívá ke zvyšování kvality akademické výuky na Univer prostřednictvím svého zapojení do různých projektů. Kompetenčně odpovídá za koordinaci vzn pro podporu výuky na Univerzitě Karlově. Je rovněž spoluautorem Rámce pro efektivní výuku Karlově. Pokud máte jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat na adrese: cczv(zavinac)ruk.cuni.cz "cczv(zavinac)ruk.cuni.cz"] .