Kulatý stůl Rámec pro efektivní výuku na Univerzitě Karlově ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Děkujeme za účast na kulatém stole s názvem "Rámec pro efektivní výuku na Univerzitě Karlo uskutečnil 13. března 2024 od 15:00 do 17:00 v Malé aule Karolina, Ovocný trh 5, Praha 1. všem akademickým pracovníkům, studujícím a dalším zájemcům o rozvoj pedagogických kompeten Karlově. Program setkání: • úvodní slovo - prof. MUDr. Milena Králíčková, Ph.D., rektorka UK • představení Rámce pro efektivní výuku na UK • návrh implementace Rámce pro efektivní výuku na UK • diskuze Prezentace a diskuze: • prof. MUDr. Milena Králíčková, Ph.D., rektorka UK • Mgr.et Mgr. David Hurný, člen kolegia rektorky pro rozvoj pedagogických kompetencí akade pracovníků • Mgr. Jaroslav Pěnička, vedoucí Centra CŽV • Mgr. Bartłomiej Wróblewski, koordinátor rozvoje pedagogických kompetencí Prezentace ke stažení zde [ URL "https://cczv.cuni.cz/CCZV-573-version1- kulaty_stul_13324_ramec_pro_efektivni_vyuku.pdf"] . Rámec pro efektivní výuku na Univerzitě Karlově [ URL "https://cczv.cuni.cz/CCZV-573-versi kompetencni_ramec.pdf"] identifikuje podstatné pedagogické kompetence vyučujících Univerzi nabízí mapu vedoucí k efektivní výuce. Rámec představuje přehled standardů efektivní výuky sloužit jako podpora pro neustálé zlepšování vlastní pedagogické práce. Nabízí akademickým orientační mapu, která poskytuje informace o tom, na co se lze zaměřit, chtějí-li zlepšova Rámec by měl sloužit jako zdroj informací o efektivní výuce a inspirace pro její zlepšován zdůrazňuje, že je důležité, aby akademičtí pracovníci, ať už se zaměřují výhradně na vzděl se věnují kombinaci výzkumu a výuky, průběžně zvyšovali kvalitu a účinnost svého pedagogic A to ať už se nacházejí na začátku své akademické kariéry, nebo v jakékoli její pozdější f z ústředních témat Rámce je proto celoživotní vzdělávání učitelů. Další významnou rolí toh sloužit jako ukazatel pro centra pro podporu výuky na úrovni fakult a pro vyučující vzdělá pedagogických kompetencí. Rámec identifikuje mezioborové kompetence, které by měly program kompetencí na Univerzitě Karlově pomáhat rozvíjet. Autorský kolektiv:  • Mgr. Bartłomiej Wróblewski – Centrum celoživotního vzdělávání UK • prof. Mgr. Tomáš Weiss, M.A., Ph.D. – Fakulta sociálních věd • prof. MUDr. Mgr. Zbyněk Tonar, Ph.D. – Lékařská fakulta v Plzni • MUDr. Daniel Rajdl, Ph.D. – Lékařská fakulta v Plzni  • JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D. – Právnická fakulta, Pedagogická fakulta • Manuela Milani – Centrum CŽV, externí konzultantka