Termín: 10. 2. 2021 14:00 – 15:30
Odkaz: Odkaz pro připojení
Prezentují: ALVAO
Anotace:
Jak efektivně spravovat různé druhy požadavků uživatelů v rámci celé organizace? Jak získat přehled o majetku v organizaci? To se dozvíte na webináři společnosti ALVAO, kde vám bude představen systém pro řešení požadavků personálu univerzity, spolu se systémem pro technickou evidenci majetku. Dozvíte se tedy, jak snadno centrálně evidovat a vyřizovat požadavky zaměstnanců na nové vybavení (včetně jejich schvalování, řešení poruch a havárií), požadavky studentů, případně jejich rodičů, směřované na univerzitu nebo její ubytovací zařízení. Rovněž vám bude představen systém pro technickou evidenci majetku, jeho technických vlastností a umístění, s možností evidence a správy zápůjček, jehož součástí je i správa licencí s automatickou detekcí HW a SW.