• Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    • LinkedIn
    • Navigator

    Service desk + asset management


    Termín: 10. 2. 2021 14:00 – 15:30

    Odkaz: Odkaz pro připojení



    Prezentují: ALVAO


    Anotace:

    Jak efektivně spravovat různé druhy požadavků uživatelů v rámci celé organizace? Jak získat přehled o majetku v organizaci? To se dozvíte na webináři společnosti ALVAO, kde vám bude představen systém pro řešení požadavků personálu univerzity, spolu se systémem pro technickou evidenci majetku. Dozvíte se tedy, jak snadno centrálně evidovat a vyřizovat požadavky zaměstnanců na nové vybavení (včetně jejich schvalování, řešení poruch a havárií), požadavky studentů, případně jejich rodičů, směřované na univerzitu nebo její ubytovací zařízení. Rovněž vám bude představen systém pro technickou evidenci majetku, jeho technických vlastností a umístění, s možností evidence a správy zápůjček, jehož součástí je i správa licencí s automatickou detekcí HW a SW.



    Poslední změna: 22. prosinec 2020 10:26 
    Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
    Sdílet na: