Zahájení a průběh zkoušení ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Zahájení a průběh zkoušení • Do online schůzky se přihlásí zkoušející a zkoušení studenti (viz doporučení zkoušet za alespoň jednoho dalšího studenta). • Zkoušející také na začátku zkoušky studenta upozorní na pravidla a podmínky v případě př které mohou být nastaveny pravidly fakulty. • Zkoušející upozorní na základní pravidla komunikace, např. “Když někdo nemluví, vypne si Nicméně doporučujeme, aby zkoušený student měl z důvodu kontroly zapnutý mikrofon neustá je zkoušen první student, druhý je pouze přítomen. Po ukončení zkoušení prvního studenta druhý student a první student zůstane přítomen. Vyhodnocení proběhne společně, po odzkou studentů. • Zkoušející vyzve zkoušeného studenta, aby si zapnul mikrofon a videokameru. • Zkoušející vyzve zkoušeného studenta, aby pomocí své videokamery ukázal své okolí (obkro kamerou, aby byla jistota, že v ní není nikdo jiný, že nemá za počítačem nebo na stole u jiné zařízení atd.). • Zkoušející vyzve zkoušeného studenta, aby nasdílel celou obrazovku svého počítače, nikol aplikaci (ověříte viditelnosti hlavního aplikačního panelu Windows / MacOS / Linux). • Zkoušející vyzve zkoušeného studenta, aby vypnul veškeré spuštěné aplikace či aplikace b kromě aplikace, ve které probíhá zkouška (možná kontrola přes Správce úloh / Task Manage • V případě prokazatelného podvádění ze strany studenta se toto pochybení považuje za disc přestupek. Losování otázky: • V případě nutnosti losování otázek doporučujeme zachovávat pravidla dle běžných zvyklost v tomto případě může provést zkoušející, je však potřebné zajistit jeho nezpochybnitelno ukázat, že sada otázek je kompletní a losovat před kamerou; losovat elektronickým nástro fakultou apod.). Losování lze zajistit např. využitím Microsoft Forms. Učitel zkouší studenta: • učitel ústně klade studentovi otázky, na které student ústně odpovídá; • učitel nechá studenta vyplnit test, který si dopředu připraví (např. v Microsoft Forms, nějakém jiném nástroji) a studentovi na něj během zkoušky nasdílí odkaz v chatu (tím tak zaprotokolovány odpovědi studenta); • kombinace obou výše uvedených variant; • učitel sleduje, jak student něco koná: např. sleduje rozhovor studenta s pacientem, sled nějaké procedury (na simulátoru, na obrazovce), sleduje samostatné řešení příkladů, kazu • po celou dobu učitel kontroluje obrazovku, video a audio zkoušeného studenta. Po ukončení zkoušení prvního studenta vyzve učitel ke zkoušce druhého studenta a postup se student zůstává přítomný na zkoušení druhého studenta. Po ukončení zkoušky jsou studenti i o výsledku, který bude následně zapsán do SISu. Podobným způsobem je možné v některých případech provést praktické zkoušky. Při předvedení výkonu může být pro studenta žádoucí asistence při videokonferenci, např. v případě nutnos zachycení detailů při zpracování úkolu.